Jag.behöver.sömn

Viola har varit ganska gnällig till och från under de senaste nätterna och jag har inte känt mig så här trött på länge.
Jag känner mig som en zombie när jag vaknar på morgonen och även på kvällen när jag är trött.
Hoppas verkligen att det vänder snart för jag behöver bra sömn!
Att William dessutom är i någon mild period där han lyssnar uselt och ligger på golvet och skriker/gråter när han inte får som han vill gör inget bättre.
Men igår låg vi i sängen och pratade när vi myste så jag hoppas att det blir bättre nu.
Det känns i kroppen när man sover dåligt och stressar mycket..
Det påverkar även vårt förhållande men min man är inte den som ger upp i första taget.
Även Kim är väldigt trött och han behöver normalt sett ganska mycket sömn för att orka allt.
Just nu sover Viola och det är bra för det är under rätt tid under dagen så det bådar gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0