Home sweet home!

Nu är vi äntligen på väg hem efter att ha hämtat blöjor till Viola och Williams nya cykel hos mamma.
Det ska bli så skönt att komma hem för William har varit hemsk idag.
Känner att jag aldrig mer vill åka till Skansen med honom just nu så trist var det.
Det var mer att vi sprang efter honom än att vi faktiskt kollade på djuren..
Behöver jag ens säga att vi är väldigt trötta nu? Ne jag tänkte väl det.
Önskar att klockan tickar på så att jag får sova.
Hoppas innerligt att morgon dagen blir bättre!


Postat av: Isabellasphotographing

hoppas du får en super fortsättning på helgen!

bloglovin byte?:)

kram

2012-05-19 @ 23:40:47
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0