Fin justering

Har finputsat lite på inbjudningskorten och nu känner jag mig helt nöjd och Kim tycker det blev jätte fint.
Så nu längtar jag tills han kommer hem från jobbet imorgon med alla fina kort så att vi kan få skicka iväg dem!
Å jag blir lite smått pirrig i magen när jag tänker på vad det är för kort jag precis gjort, det är ju inte till ett kalas direkt utan till vårt BRÖLLOP.
Bröllop som i att "det finns ingen återvändo efter vi sagt JA" för jag är inte den tjej som skulle kunna gifta om mig om det slutar i skilsmässa utan då förblir jag ogift resten av livet.
Men nu kommer det inte bli så för vi ska leva tillsammans tills någon av oss dör och vi kommer finnas för varandra i nöd och lust även om de skulle kännas i vissa stunder som att det är mer nöd än lust.
En sådan man som jag har borde alla tjejer få ha men det kanske ger er singeltjejer ett litet hopp om att det finns någon för alla för jag har haft ganska oflyt med tidigare killar så i början tyckte jag bara att allting var för bra för att vara sant.
Väntade på att han skulle säga att han varit otrogen, hittat någon annan, lämnade mig med barnen eller bara dragit när jag kom hem men nej inget sådant har hänt och kommer nog aldrig att göra det heller.
Han är helt enkelt en riktigt bra kille som mina svärföräldrar kan vara riktigt stolta över och mina föräldrar kan vara glada över att de fått en så fin svärson!
Ne nu orkar jag inte sitta här längre så nu ska jag hoppa på min man och överrösa honom med kärlek, natti.
Imorgon kväll ska jag prova en annan klänning än den jag redan köpt bara för att jag vill känna mig helt säker på mitt köp och att det inte finns någon annan klänning som jag hellre vill ha på min stora dag.
För just nu känner jag mig riktigt kluven i klänning frågan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0