En stund av lugn och ro

Någon gång efter sju men innan tjugo i året så somnade Viola.
Tog väl en minut sen sov hon och då kunde jag natta William.
Vi läste två böcker och sedan blev jag så trött att jag inte orkade läsa den tredje boken.
Han måste somnat ganska snabbt för jag hann precis somna in sådär skönt djupt när Viola helt plötsligt gnäller.
Hon gnällde runt kvart över åtta och nu är hon vaken och äter.
Men en liten stund av lugn och ro fick jag i alla fall & nu kommer jag orka hela kvällen ifall hon strular inatt också.
Fast det tror jag inte för hon är så glad nu.
Kim jobbar över idag så jag är själv för han sover hos sina föräldrar eftersom det blir då sent.
Då får jag tid för mig själv och kan sträcka ut mig bäst jag vill i sängen, hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0