Det blir inga fler barn

Igår när Viola gnällde lite under fotbollen när jag yogade så slängde Kim ur sig det här.
"nej usch det blir inga fler barn!"
Sedan sa han också något om att det är tur att vi inte har fått ett kolik barn för då hade han aldrig orkat.
Tycker de är lite kul att man känner så ibland när det är jobbigt haha.
Men jag tror inte att det blir så för jag känner inte att jag varit gravid för sista gången.
Fast man vet ju aldrig om man ändrar sig för det är ganska behagligt med två barn.
Har ni någonsin känt så eller sagt att det inte blir fler barn med sedan har de blivit fler ändå?


Postat av: Luddes mamma

Hahahahaha!

Vad är planera???

2012-05-20 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0