Åh fy vad sött!

Ibland undrar jag om de är något fel på mig för jag tog EN bit av rulltårtan och blev äcklad efter bara några bitar.
Alldeles för sött för mig kände jag plus att den råkade bli för tjock då det var första gången jag bakade en rulltårta.
Så nu vet jag att jag ska kladda ut smeten ännu mera nästa gång och då ska jag även testa att göra med mosade bär eller sylt som fyllning.
Har ju egentligen tänkt baka något och ta med till öppna förskolan imorgon men tror nog att jag köper glass och maränger och möjligtvis lite bär för chokladsås finns där.
Känner att jag inte har tiden att baka något ifall det är bra väder imorgon för då kommer William vilja vara ute till lunch och sedan måste vi åka för att komma i tid.
Billigt, gott och enkelt för vem gillar inte glass? exakt alla barn gillar ju glass.
Fast nu när jag tänker på det så kom jag på att vi kanske har lite bullar i frysen så kanske tar med några.
Vi får se hur det blir..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0