Semifinal 2

Ser på slutet av matchen då jag hade fullt upp med nattning av William vid halv åtta och efter de skrikig bebis fram till kvart över nio.
Då var Grey's högre prioriterat än att se matchen.
Men nu sitter jag här fastklistrad och hoppas på att vi har lite tur & får peta in pucken i mål.
Kim och svärfar ser matchen live och eftersom det snart är dags för den andra förlängningsperioden så kommer han sova där.
Kände på mig att den här matchen skulle bli lång redan innan han åkte så är inte så överraskad även fast jag önskade att han kom hem.
Är lite avis på Kim som får se matchen men ah vad ska jag göra, är ju fast här hemma så får vara glad över att vi köpte kanal+.
Skulle varit fint med ett hemmabio system nu för då hade live känslan ökat lite så kanske blir att införskaffa ett sådant snart.
Känner mig trött i kroppen av att bara se hur trötta spelarna ser ut efter så många perioder, vet ju hur trött man är efter en vanlig match utan förlängning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0