Vilket j*vla start på dagen!

Jag kände seriöst för att begravs mig i sängen nästan direkt när jag vaknade.
Tyckte det var jobbigt inatt med Viola och så men det är ju synd om henne för hon hade förmodligen ont någonstans.
Men när William sedan börjar protestera efter första skålen med yoghurt då blir jag bara så irriterad.
Alltså han bad om mer och fick mer men jag blandade två yoghurtar för att få päron yoghurten att räcka längre.
Det gick ju bra några skedar men sedan fick han ett knäpp ryck och började skrika, gråta, slåss, kasta saker & vara riktigt odräglig!
För då ville han inte äta mer men det ville jag och han vet att man inte kan äta så lite och sedan orka med dagis.
Så när de lade sig började han gråta om att han inte hittade strumpor fast tvätt ställningen står i vardagsrummet fullt med strumpor & underkläder.
Plus att jag säger till honom att se sig omkring och speciellt i vardagsrummet men nej.
Så när jag är färdig med allt och Viola sitter i vagnen så hjälper jag honom att välja strumpor och få med skor till dagis.
Men först fick han ett utbrott över att jag tyckte han skulle ha sandaler fast han ville ha gymnastikskor.
Ah men ni förstår ju, man blir ju trött i huvudet för mindre haha!
På tunnelbanan tog vi igen den dåliga starten vi fick under morgonen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0