Tar det lugnt

Idag passar jag på att ta det lugnt eftersom vädret är så trist.
Så jag har slappat hela förmiddagen och nu ska jag äta lunch och sedan kolla i kokboken om recept på ugnspannkaka och vad jag kan ha i den.
Lillan har sovit sedan vi kom hem tills nyss.
Det är så himla skönt att ha sådana här dagar ibland, utan en massa tider att passa eller måsten.
Visst skulle jag behöva städa lite MEN det är inte panik så då kan det faktiskt vänta.
Det är ju ändå bara köket som ja behöver städa i och plocka lite i William rum och återigen sortera Violas kläder men de största problemet är att hon skulle behöva en större byrå.
Hon har så sjukt mycket kläder verkligen, hon får kläder hela tiden så vi hinner knappt använda allting innan det är för litet så det är lite trist.
Men jag och Kim tycker inte det känns så givande att fixa så mycket i lägenheten eftersom det ändå bara är en hyresrätt.
Det hade varit så kul om vi hade ägt lägenheten för då hade vi fixat mera men det kommer med tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0