Tack för tipset & svar på fråga

Fick en kommentar om fyllnings problemet till tårtan och ja vi pratade om att ha festen om 1år men ändrade oss.
Då skulle det ju inte bli en bröllopsfest utan ef fest och det är stor skillnad.
Ja vi har loksl att vara i men behövde ingen jätte stor lokal eftersom vi ska ha det intimt med familj, släkt och närmsta vänner till oss.
Tack för tipsen om fyllning och svaret på ifall sockerpasta(sugarpaste) smakar gott.
Kommentera gärna mera om ni har fler förslag, de mottages gärna!
Jag vill även påminna er alla om att jag läser alla kommentarer även fast jag inte svarar på allt så fortsätt kommentera för det är så kul med respons på det jag skriver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0