Skrutten då!

William är för rolig han.
Efter att vi hämtade honom så säger han i bilen att han är törstig och eftersom jag bad Kim köra förbi mamma så säger han att hon ska komma med vatten.
Jag lät nämligen klänningen vara kvar i bilen för att kolla en sak i centrum och det var stängt.
Så då fick det bli att jag lämnade klänningen hos mamma.
Hur som helst så säger William att han vill sova hos mormor.
Men jag kunde inte säga ja förens jag hade pratat med henne och hon sa ja.
Så vi åkte och hämtade honom från pappa för att lämna honom hos mamma haha.
Tack och lov för att vi kollade på tv annars hade vi åkt hela vägen i onödan.
Han sa även så här när jag sa att det är dagis imorgon "jag vill inte gå till dagis för ***** rivs bara".
Så på tisdag när han ska dit så får jag ta upp det med fröknarna då det gäller en speciell person som William har en väldigt speciell relation till.
Men jag vet att William utnyttjade situationen för att få vara med mormor när vi ändå körde förbi henne.
Jag tackar dock inte nej till en till sov morgon och ingen stress imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0