Så dåligt!

Jag ska som sagt åka med idag och fy vad jobbigt det var att vakna denna tid och ännu värre att komma upp och inte strunta i att äta frukost för att jag var så trött.
Dessutom klantade jag mig och glömde plånboken i bilen igår så fick hämta den på morgonen och tack vare det så missade jag bussen som gick 04:11 och nej det gick ju inte en buss tjugo minuter senare utan en timme senare..
Så nu får jag ta första tunnelbanan som går 04:57 och då är jag i gullmarsplan strax efteråt men det går bra ändå för jag ringer och säger det när jag är på väg, det är ingen panik så med att jag ska vara där prick 05:00.
Men jag tycker det är dåligt att det bara finns ett kommunalt färdmedel i timmen så "sent" för det är ju inte så kul att behöva gå upp onödigt tidigt eller behöva stressa för att man får ta den som går senare.
Till råga på allt så öser regnet ned nu och det började det göra precis efter att bussen hade gått så nu får jag plaska mig ned til tunnelbanan.
Tur att varseljackan tål regn och att skorna också gör det för annars skulle jag vara genomvåt när jag väl är framme även tur att vi hittade ett stort paraply liggandes vid vägen i björkhagen förra veckan(tror jag det var).
Nåväl det är bara att bita i det sura äpplet och ge mig iväg så att jag kan gå i lugn takt, hoppas på en lugn och inte alltför lång dag idag.
Saknar redan mina fina barn när jag tänker på att jag missar morgon stunden..
Hej så länge!

Postat av: Tigern

Fin blogg!:)

2012-06-26 @ 07:57:36
URL: http://tigerbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0