På väg hem

Nu är jag på väg hem och det var faktiskt kul & skönt att komma iväg lite.
Hamnade i en grupp med intressanta människor och framförallt trevliga så det kändes inte alls konstigt att diskutera med främmande människor.
När jag gick ut där ifrån så träffade jag på Linda som skulle göra samma sak som mig.
Vi bestämde att vi ska försöka ses nästa vecka med barnen och hitta på något.
När William lagt sig så ska jag laga en väldigt sen middag till mig och min kära och verkligen anstränga mig och kolla på fotbollen med Kim.
Det blir ricotta pasta med tärnad bacon idag för det är jag sugen på, William har ätit fiskpinnar efter att ha valt det själv.
Är hemma om en kvart och då ska jag pussa på mina fina!

Postat av: J

Måste bara fråga om du lyckas blogga genom appen?

2012-06-19 @ 23:06:02
URL: http://jochp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0