Morsning!

Nu har jag precis skickat ut gänget så att William får leka lite medan jag ska städa och laga lunch.
Vi har myst lite under morgonen med båda barnen i sängen och det är så skönt att slippa hoppa upp ur sängen när någon vaknat.
Kim är ju inte så förtjust i "dåligt" väder så han var inte överlycklig över att få gå ut själv.
Men det är bara att vänja sig eftersom han ska vara hemma i ett halvår och i barns värld finns det inget dåligt väder.
Dessutom klarar Wille inte riktigt av att vara inne en hel dag så för husfridens skull måste man pallra sig ut i minst en timme.
Nu ska jag njuta av tystnaden med att spela hög musik & städa!
Mammalyx kallar jag det för, ingen som går i vägen eller grinar över att han inte får dammsuga och diska.


Postat av: anneli

de e rätt, ut med dem bara ;) jag får också spader av att va inomhus en hel dag så inte undra på att barnen som har så mycket mer spring i bena än jag får det också :)

2012-06-09 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0