Kul start på dagen

Vaknade runt sex tiden för att Viola skulle äta och då fick jag för mig att kolla telefonen.
Så då läste jag min mejl, kollade Facebook och mitt saldo.
Då blev jag jätte låg.. Jag hatar att leva på lägsta föräldrapenningen just nu för det blir inga pengar över när det är saker som behöver köpas inför bröllopet.
Nu då så var det klänningen och sedan skorna och efter det hår & makeup samt naglar.
Jag längtar så sjukt mycket efter att få en vanlig lön och lägsta pengen borde höjas med minst två tusen!
Vilken människa klarar av att leva på de här pengarna utan att klaga?
Kunde inte somna om efter det och sedan förstörde Kim morgonen ytterligare genom en onödig kommentar innan han gick..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0