Hem ljuva hem

Igår kväll kom vi hem efter en underbar helg på landet och ett lyckat midsommarfirande.
William var vaken nästan hela vägen hem men när vi hade lämnat av mamma så somnade han efter en stund och så sov han vidare efter att vi kom hem.
Men sedan blev han kissnödig och då borstade vi även tänderna och efter det var han vaken ett tag så Kim lade sig med honom och han somnade lagom till fotbollen.
Jag gjorde mig och min kära varsin räksmörgås till fotbollen och tittade med honom samtidigt som jag samlade på mig lite adresser så att korten kan postas idag.
Det var så otroligt skönt att komma bort från allt och att kunna gå ut som man ville, inte behöva gå till en lekpark för att underhålla William, varva ned och få mysa med familjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0