Håret fixat

Idag när vi gick och kollade på klänningar i olika butiker så gick vi också förbi min frisör.
Så nu har jag bokat in två tider i juli, så jag ska först färga det så att utväxten inte syns och sedan permanenta & klippa topparna.
Under morgonen den 11e så åker jag in till frissan och får håret tvättat och sedan hjälper hon mig med uppsättningen.
Det blir förmodligen en knut med några fina hårnålar eller en enklare tiara och så slöjan fäst runt knuten om jag inte ändrar mig.
Egentligen hör det till klänningen men det är så tunt och enkelt att jag lika gärna kan ha den som slöja.
Känns så skönt att ha det ur huvudet och fortsätta tänka på tårtan, smink, fotograf och buketten.
För maten har vi redan bestämt vad det ska bli och även dryck och dekoration till lokalen.
Åh dessa underbara små fjärilar! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0