Grattis till studenten!

Vill bara säga grattis till alla mina vänner och övriga personer som tar studenten i år!
Lycka till med jobb, karriär, kärlek & allt annat, må ni få många glada stunder i livet den kommande tiden.
Hoppas även att ni slipper vara arbetslösa alltför länge.
Idag var jag på utspringet på min famla skola då jag ville önska några lycka till och säga grattis.
Tur att jag åkte dit och att Terese påminde mig för annars hade jag ångrat mig!
Extra skönt var det att jag fick ta bilen dit så att jag slapp åka buss.
William ville inte följa med så han stannade med mormor undertiden och Viola följde med.
Hon hade ändå somnat i bilen och sedan vaknade hon när jag tog upp henne och lade henne i vagnen.
Hon var så snäll hela tiden och gnällde aldrig.
Fick höra att hon var väldigt söt och det är lika kul att få höra det varje gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0