God morgon

Jag fick i alla fall en liten sovmorgon idag men det gör ingenting för jag är en sån människa som måste äta frukost.
Annars blir jag så grinig och tråkig för det är långt till lunch.
Vid elva ska jag prova klänningen jag skrev om och Viola får följa med för lagret på mjölk är slut nu.
Tar bilen eftersom det är så trist väder och Kim sover nog mer än gärna ut idag.
Han satt och nördade vid datorn och lade sig tjugo i ett..
Åh vilken mysig lördag kväll vi hade igår...eller inte.
Usch jag blir så irriterad bara jag tänker på det, han spelade i stort sett hela dagen med några uppehåll.
Hur som helst så tvingade Kim mig att parkera i garaget i måndags och jag har nog aldrig parkerat sämre än då.
Så nu hoppas jag på att det går bättre att ta mig ut men det är ju oftast enklare enligt mig.
Jag hoppas verkligen att klänningen sitter bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0