Första hjälpen

Fick nyligen ett sms från Sanna på öppna förskolan om att det fanns tre lediga plaster till kursen imorgon.
Så då var jag snabb och anmälde oss till kursen så imorgon 17:30-21:00 ska vi på första hjälpen kurs.
Tur att inte Sverige matchen var idag för då hade det blivit krig hemma eftersom jag tycker Kim skulle struntat i början på fotbollen och det hade inte han velat.
Så nu blir båda nöjda och glada för jag tycker denna kurs är ett måste när man ska vara hemma med barn.
Speciellt eftersom den normalt kostar väldigt mycket att gå och nu får vi gå gratis via öppna .
Man tackar & bockar över deras generositet!


Postat av: anneli

ni gör helt rätt i att gå en sån kurs. fotbollsevenemang kommer det alltid fler men såna kunskaper är viktigt att skaffa sig tidigt. häromdan fick jag tyvärr användning för de kunskaper jag lärt mig på kursen men jag är väldigt glad att jag gick den för annars vet man ju inte vad som skulle kunnat hända.

2012-06-12 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0