Brudbukett

Har som sagt var varit förbi blomsterbutiken hos oss och pratat lite om brudbuketten och blev så sporrad att kolla efter brudbuketter på internet så det gjorde jag med William som tyckte det var jätte kul.
Nu har jag fått några idéer men ska kolla om de blommorna blommar i augusti eller inte.
Kan ladda upp några foton på en del av buketterna, ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker om dem.
Har en kär vän som gick florist linjen så jag skrev till henne och vi bestämde att vi ska höras i slutet på veckan och bestämma när i kommande vecka som vi ska ses så skulle hon försöka hjälpa mig.
Annars tycker jag det är svårt för att bestämma mig hur buketten ska vara formad och vilka blommor det ska vara samt dekoration på buketten och färger på blommorna.
Ni som är gifta eller ska gifta er, hur såg era buketter ut?

Postat av: Alexandra

Jag valde bukett lite efter vad för tema/färger vi hade! Det blev en massa röda rosor med små vita blommor i och lite "grässtrå"! Ganska enkel, som en boll ungefär! :-)

2012-06-12 @ 11:53:18
Postat av: anneli

bestämde redan som liten att jag vill ha löjtnantshjärta i brudbuketten och det beslutet står jag fast vid så det blir till att gifta sig i maj ;) men av de bilderna du la upp tyckte jag nog bäst om den som var näst längst ner :)

2012-06-12 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0