Åh äntligen!

Nu verkar Viola vara helt frisk för hennes avföring har normal färg & lukt igen.
Inget gnäll heller och sover nästan bättre än innan så jag har i alla fall ett barn som uppför sig exemplariskt.
Hon har inte ens gnällt fast jag åt en cheeseburgare i onsdags och tacosås igår och det är de lök i.
Kanske börjar magen tåla det nu? Hoppas det för jag har då aldrig trott att jag skulle sakna att kunna äta lök.


Postat av: anneli

Vad skönt att hon mår bättre :) jag tror barnen är mycket mer tåliga nu. Jag kan äta precis vad som helst nu och Zoe gnäller nästan aldrig numera. Nästan så man saknar hennes gnäll för det bor ju så mycket moderskänslor i att få trösta

2012-06-09 @ 14:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0