Tack kära mamma!

Måste bara tacka min fina mamma som ställde upp som barnvakt igår, det gick tydligen jätte bra som vanligt och inget gnäll från någon. Grattis och hoppas att tårtan smakade som jag bakade igår men inte hann smaka innan vi var tvungna att åka. Vi kom hem ganska tidigt och råkade störa mitt under nattningen men Wille somnade snabbt ändå. Viola somnade snällt idag utan någon direkt protest så det var lite lyxigt. Vi har dessutom fått sova ut och de har varit ute i minst en timme och spelat fotboll. Hon tog dessutom Viola när hon hade vaknat och bytte blöjan och nu sitter dem i Williams rum och leker. Så vi har fått en strålande start på dagen idag! Jag ska alldeles strax gå upp och ta hand om mina fina barn, göra lunch och äta en snabb frukost. Sedan komma på något vi kan göra idag, kanske bada för första gången denna sommar? Vi får se vad vi hittar på men klockan fyra ska Kim kolla på matchen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0