Svar på fråga

"Har du några roliga planer inför veckan?" Förutom att jobba så har jag faktiskt det, imorgon åker mina fina iväg med Robins bil ned mot Mantorp under förmiddagen. För Bellas pappa har hus/sommarstuga där nere(?) och då frågade hon om inte vi ville åka ned dit på tisdagen. För på onsdagen ska Kim och Robin köra sportbil på Mantorp som var en av mina presenter till Kim och då slipper vi åka fram & tillbaka samma dag då barnen ska med. Så det blir lite utflykt och så hittar vi på något medan de kör under onsdagen. Jag kommer ta bilen ned efter att jag har slutat jobba. På fredagen ska jag till frisören och det ser jag faktiskt som en kul grej för då får jag koppla av och slippa tänka på allt. Få bli omhändertagen och bara njuta av att vara ifrån min familj några timmar. Ska permanenta håret igen och klippa topparna och kanske lite mer. På lördagen ska vi som sagt på spa, bowla och äta middag och det ska bli super roligt och skönt. Längtar så himla mycket efter att bli masserad och bara få njuta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0