Sova på mage?

Viola har börjat sova på magen och första gången kände jag mig lite oroad men sedan tänkte jag om. Då tänkte jag såhär "om hon sover bättre på magen och inte gnäller som förut och dessutom sover längre så får hon sova så för jag behöver sova". Nu sover hon så i sängen men inte bara på magen utan på sidan och rygg också. Hon kan vända sig men inte så bra från mage till rygg, hur gör ni som har barn? Låter ni dem sova hur de vill eller vänder ni på dem?


Postat av: Sarah

Jag kände precis som du när min son började vilja sova på mage också, men som du säger han sover bättre så, så jag låter honom göra det. Han vänder ju på sig själv, och så länge din tjej kan lyfta huvudet bra så är det ingen fara :)

2012-07-28 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0