Sen bar det iväg

Efter min långa arbetsdag så skyndade jag mig att du packa i ordning mina kläder och annat som skulle med. Duschade lite snabbt och sen åkte jag till mamma för att skriva ut ett papper och få lite nödproviant att ha längs vägen. Hon var ganska nojig över att jag skulle köra när jag var trött eftersom jag krockade min bil för snart två år sedan då jag fick för mig att köra 56mil ned till Kristianstad klockan sex på kvällen.. Men det gick strålande och jag var aldrig trött faktiskt, det försvann efter att jag åt en cheeseburgare. Jag kom hit runt halv-kvart i tio och det är så otroligt fint här nere! Barnen somnade jätte sent igår men det blir så ibland, runt elva-halv tolv ungefär. Vi gick och lade oss vid ett men nu är det full rulle, bara Kim och Robin som sover men de behöver ju vara utvilade när de ska köra så de får vakna när de vill. Vi har jätte fint väder så vi får se vad vi hittar på idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0