Rullar runt runt runt!

Viola vänder sig från rygg till mage hela tiden och imorse/inatt rullade hon ur sängen igen(!). Hon rullade även ur sängen igår på morgonen då hon och Kim låg och myste. Hon hade ätit och hade nog precis somnat och även jag så vaknade jag av en duns. Snacka om reaktionsförmåga, jag flög upp ur sängen! Stackars lilla Viola men hon somnade om sedan och då lade jag henne i hennes säng. Så i fortsättningen får jag väl lägga ned henne i sin säng efter varje matning.. Tydligen så har hon gnällt till och från sedan 5 imorse så Kim är bra trött nu. När hon inte ramlar ned så är det självklart jätte kul att hon vänder sig hela tiden. Hon ålar även och förflyttar sig men kryper inte än fast om någon månad kanske.


Postat av: anneli

Hoppas inte er säng är lika hög som vår, hade inneburit åtminstone en tripp till akuten för Zoe om hon trillat ur den. Så hon får bara sova i sin säng, nattar henne i vår men flyttar över henne. Ska hon sova hos oss när jag med sover har hon massa kuddar och täcken runt så hon inte kommer nånstans. Ibland får hon ha sitt babynest men hon anser sig tydligen va för stor för den..Ja gud vilken reaktionsförmåga man har! Zoe trillade från skötbordet en gång, inte så hemskt som det låter då det är ett fall på 20 cm ;) Jag hade bara böjt mig ner för att plocka upp nåt så vips! Jesus vad jag flög upp!

2012-07-11 @ 11:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0