Mitt i allt kaos

Även fast vi till och från lever i kaos så har vi äntligen tagit oss tid & råd att göra något bara vi. Så nästa lördag ska vi på spa, 130 minuters avkoppling! Det kostar men det unnar jag oss och efter det ska jag äntligen få min födelsedags present som är bowling och middag. En riktigt mysig eftermiddag och kväll kommer det bli! Innan så ska vi fira mamma som fyller år och vi får göra något extra till henne eftersom hon passar barnen på hennes dag men då har hon aldrig varit så mycket för att fira hennes födelsedagar. Vi funderar även på en utlandsresa i höst/vinter och det lutar just nu år Grekland, Turkiet, Egypten eller något annat varmt land som inte kostar en förmögenhet. Kom gärna med tips på bra resmål i oktober-december! Det är förutsatt att jag får fortsätta jobba med en bra lön. Sedan om allt fortsätter att kännas bra och bättre med tiden så har vi pratat lite om en hemlighet som kan bli som en nystart för oss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0