Mera jobb på Smålands Logistik

Sören ringde mig nyss och frågade om jag kunde jobba v.33 och jag har inget fast jobb än så jag tackade självklart ja. Sedan sa han att det kanske finns jobb för mig näst nästa vecka så jag hoppas på det också. Jag har precis kommit in i rutinerna där och gillar åkeriet så jag vill gärna jobba kvar där.
Men jag har kollat in några annonser på platsbanken och tänkte söka dem när William lagt sig så att jag kan sätta på datorn. Annars så jobbar jag gärna lite extra under augusti så att jag kan vara lite med familjen också.
Sedan är det bara heltid eller deltid som gäller resten av tiden men just augusti fungerar att inte jobba hela månaden eftersom lönen kommer vara bra då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0