Kort om dagen

Ja vart ska jag börja? Det har inte hänt något idag, inte direkt. Jag har jobbat och hade en lång dag men allt flöt på bra ändå och det har gått bra med backningen på de få ställen där jag var tvungen att backa med släpet. Tyvärr fick jag boka om tiden till frisören då jag inte hann till min tid eftersom jag hade mycket att göra idag. När jag kom hem passade jag på att pussa på Kim innan han skulle åka och då fick vi böter för att bilen stod utanför porten. Det tänker jag ringa om på måndag för så länge stod den inte där! Kim har ätit middag hos en kompis och kommer väl hem runt midnatt någon gång. Jag hade njutit mer av att vara själv hemma om Viola inte hade varit så jobbig vid nattningen.. William sover sedan någon timme tillbaka så jag behöver inte lyssna på honom också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0