Kärlek

Idag har jag och min andra halva varit förlovade i 1år & 4 månader.
Vi har redan gått igenom helt sjukt mycket som par och tagit igenom oss en och en annan mindre kris och är mitt uppe i en stor kris.
Men när kärleken finns där så tar man sig igenom det mesta och även denna gång så kommer vi att lyckas.
Vi vet hur bra vi har det tillsammans när allt är bra och det gör att vi inte vill upp för lätt, eller någonsin!
Man är två i ett förhållande och det krävs att vi båda anstränger oss i framtiden och gör vi det tror jag verkligen på att allt kommer bli som förut. Vi vill och kommer fortfarande att gifta oss någon dag men tyvärr inte på det utsatta datumet.. Ja det orsakade en del bråk när vi ställde in bröllopet men nu börjar allt kännas bättre igen och vi har fullt upp med den nya vardagen då jag jobbar och Kim är hemma.
Istället för ett bröllop ska jag spara ihop till en ny ring till Kim som kommer vara lika fin som min ring.
Han förtjänar verkligen det och det i sig blir som ett löfte på en bättre framtid.
Jag älskar dig Kim och jag kommer alltid att göra det, du är underbar och tillsammans är vi oslagbara!
På bilden ser ni Kims tugga till höger och min till vänster, det blir nog en tavla av denna bild.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0