God kväller

Nu ska vi krypa ned i sängen och fortsätta denna mysiga dag med en film innan vi somnar. Tror dock Kim har förberett för en skräckis och då lär jag knappast somna på en sekund sedan. Vi har haft en riktigt bra kväll och jag känner verkligen hur välbehövligt det var att få komma iväg bara vi. Något vi måste fortsätta att göra för att inte glömma bort oss och för att få ladda upp oss så att vi orkar med allt. Hade vi bara varit bättre på detta tidigare så tror inte jag att bröllopet hade blivit inställt.. Men jaa jag kan inte tvinga honom men en ny förlovnings ring kanske kan få det att kännas lite bättre. Jag längtar redan tills nästa tillfälle dyker upp att göra något vuxet utan barn igen. Nej nu ska jag ändra min uppmärksamhet åt filmen och min fina sambo, natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0