Fler som har problem mer appen?

Å jag blir så irriterad på denna app ibland! Jag hade förväntat mig att appen skulle fungera bra efter den långa tiden som appen inte fick att använda med tanke på att de skulle förbättra sidan då.. Men nej den strular fortfarande för mig ibland men bara när jag vill ladda upp foton. Är jag verkligen den enda med detta problem?! Jag har ju en ide när jag bloggar om hur inläggen ska vara och när ett uteblir så förändras ju helheten och det känns så humla tråkigt.


Postat av: <3Miranda mamma till Alexis<3

Jag har typ slutat blogga pga problemet med bilder. Känns inget kul att behöva försöka om och om å om igen alltid. Hoppas dom fixar det!

2012-07-28 @ 10:04:57
URL: http://mammamiranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0