Värsta natten hittills!

Inatt var en riktig skräck natt..
Kändes som att jag var vaken två timmar i sträck men det var så att hon vaknade flera gånger under några timmar och skrek.
Försökte amma henne men det gick inte för hon skrek så mycket att hon inte ens försökte suga.
Kände mig helt knäckt och fick för mig att mjölken tog slut bara sådär.
Mamma sov hos oss igår så hon gick upp efter att jag hade varit inne hos henne och William o pratat lite.
Då somnade hon på henne och sedan sov hon en stund.
Sedan vaknade hon igen och skrek, vägrade ta tutten så Kim tog henne och då somnade hon en stund sedan tog hon tutten när hon började bli lite ledsen.
Under morgonen fick vi i alla fall sova, vaknade inte förens tolv tror jag att det var.
Jag var helt slut i kroppen igår och känslorna svallade upp och ned så blev sur/irriterad/ledsen över små saker hela tiden.
Åkte till Farsta för att kolla efter ny BH men hade helt glömt vilken tid det tar att komma iväg någonstans med en liten som ska ha mat precis när man ska gå ut.
Så vi kom dit 20min efter att det hade stängts..
Blev lite osams med mamma då men det gick över, middagen blev på tok för sen och allt kom ur balans.
Men från och med imorgon måste vi försöka få någon slags fungerande dygnsrytm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0