Vaken natt

Idag har lill tjejen svårt att sova och vi tror hon har lite ont i magen.
Jag hade henne först men sedan var jag tvungen att sova så då fick Kim ta henne.
Nu har jag henne och för tillfället sover hon på mig medan jag ser på tv.
Har dessutom nån jobbig huvudvärk som påminner om migrän så jag hoppas att hon sover lugnt snart så att vi kan lägga oss i sängen igen.
William vaknade för första gången av hennes skrik när Kim hade henne så jag & William blev osams ett tag.
Jag gick in till honom då men ja det slutade med gråt och skrik från hans sida.
Samt att vi bara är dumma och han saknar sin mormor, så låter det jämt när han blir arg nu.
Oj vad trött jag är nu, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0