Slapp söndag

Just nu sover Viola på Kim som somnat i soffan.
Jag själv somnade igår kväll när Kims kompisar var här & Viola låg i babygymet.
Sen kom Kim in med henne när hon blev hungrig vid tolv och då åt hon och sedan somnade vi om.
Vaknade tio i tio idag så jag har verkligen fått sova plus att jag fick sova lunch idag.
Det känns som att hon är i en växt period för hon sover väldigt mycket nu.
Efter gårdagen så är vi rätt sega idag och passar på att ladda batterierna inför den kommande veckan.
Ska dessutom åka om ungefär en timme eftersom vi ska hem till svärföräldrarna.
Igår kväll lagade grabbarna tacos till middag och sedan hade de spelkväll, det var mycket underhållande att kolla på dem.
Måste även säga att jag blev helt varm i hjärtat av att se deras intresse för Viola.
Tror att alla höll i henne någon gång under kvällen och de försökte trösta henne när hon blev ledsen.
Dopet kom även på tal och gudfar frågade om klädsel, tror nog att Robin och Kim kommer åka och kolla på kostymer ändå.
Ingen av dem är särskilt förtjusta i sånt men vi får väl se.
Nu ska jag göra mig något att äta medan hon sover.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0