Skulle aldrig klara mig utan mamma

Idag har mamma varit hos sedan någon gång innan lunch.
Hon har hjälpt mig att tvätta i tvättstugan så nu har vi massa ren tvätt här hemma.
Jag var hurtig nog att gå till tvättstugan det första vi gjorde efter vi hade vaknat & klätt på oss.
Bokade då tid och gick sedan hem & hämtade tvätten, gick ned och satte igång två maskiner.
Sedan blev det frukost mys och sortera resten av tvätten.
När vi skulle packa nästa två maskinerna så stod mormor plötsligt utanför tvättstugan så sen tog hon över.
När de var färdiga i tvättstugan så blev det sen lunch.
Efter det blev det lite lek inne innan vi gick ut på en promenad.
William var så lycklig över att han äntligen fick åka pulka!
Jag kan säga att jag också blev glad som hann åka pulka en gång med William innan jag fick skynda hem för att ge en skrikande Viola mat.
Mamma hjälpte mig med middagen och sen åkte hon hem men då hade Kim redan kommit hem.
Nu sover William och Viola & vi ser på hockeyn med svärfar som är här.
Blev förvånad över hur snabbt Wille somnade med tanke på att jag stod och vaggade Viola som skrek.
Men jag stod och sjöng samtidigt så det fick säkert honom att somna och även henne.
Är trött och vill sova nu men väntar tills matchen är slut och svärfar åkt hem.
God kväller!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0