Fredagsmys

Igår åt vi god middag och senare under kvällen kom Bella och Sebbe över.
Så vi hade handlat hem chips, läsk & fixat film.
Vi såg dock inte klart på filmen för de åkte hem efter halva filmen och sen höll vi på att somna i soffan så vi får se färdigt den en annan gång.
Viola var ändå vaken en del under kvällen så Bella fick mysa lite med henne.
Hon fick också en present av mig, var ju på stan i veckan med en vän efter öppna förskolan.
Då såg jag en kopp som det stod "faster" på och var tvungen att köpa den.
Skulle även frågat henne en sak men tiden rann iväg så jag ska fråga henne på söndag då vi ska hem till Kims föräldrar.
Hade överlag en bra fredag.
Kim och jag hann ta igen massa par tid eftersom William åkte vid lunch.
Det var mycket välbehövligt och nu känns det extremt passande att vi ska på bröllopsmässan idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0