Dra åt skogen där allt ont bor!

Kan inte vara möjligt, ringde till dagis imorse och sa att William blir hemma då han är helt ur hans dygnsrytm.
Somnade tolv igår och vaknade två gånger inatt och gick upp halv nio ungefär.
Sa att han förhoppningsvis kommer imorgon om vi lyckas få till det under dagen.
Men vad upptäcker jag inte då, jo att ögonen är lite röda igen.
Pytte lite gegg men nu innan vi gick ut så var det ingen tvekan om saken, ögoninflamationen är tillbaka!
Hur kan det komma tillbaka efter att vi höll på med ögondroppar i en vecka och sedan antibiotika i en vecka??
Vi slutade med antibiotikan i fredags..
Jag blir inte klok på den här skiten!
Kan inte vara mer olägligt än så här, bli sjuk tre dagar innan beräknad födsel.
Snälla låt det gå över av sig självt & gärna snabbt.


Postat av: Alexandra

Har du provat att skölja ögonen med koksaltlösning?

Jag har ögoninflammation ganska ofta och jag tycker det funkar bättre än diverse ögondroppar.

1 krm salt per dl vatten är det. Tyvärr är det ju så att man lättare kan få det igen när man väl haft det en gång :(

2012-01-02 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0