Att vara mamma till två barn

Det tar verkligen på krafterna att ha en spädis denna gång då man har en stor att stimulera samtidigt.
Sist kunde jag sova när han sov och hade inte en familj att ta hand om eller ett hem att sköta.
Så det är lite annorlunda denna gång.
Som dessutom trotsar extra mycket mot mig nu och det har spillts en hel del tårar mellan oss & sagts dumma saker.
Men Kim duger och det är super!
Så jag får vänta ut William och försöka att inte ta åt mig av allt elakt han gör mot mig nu.
För jag vet att det bara är en reaktion mot det nya livet som han försöker få ur sig på något vis.
Kan tänka mig att han känner alla möjliga känslor just nu och att det inte är lätt för honom heller.
Han visste att vi skulle få en bebis men inte vad det innebar, hon tar ju all mammas uppmärksamhet nu och det kan inte vara så lätt att hantera.
Jag gör mitt bästa för att han ska känna sig behövd och älskad och delaktig i bebisen & jag hoppas att han känner det.
För jag älskar båda mina barn lika mycket, de betyder ju allt för mamma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0