Wow det blev rätt sent..

Klev precis på nattbussen så nu är jag hemma strax efter fyra.
Vi hade otur med Rikards bil som inte startade så vi blev tvungna att få starthjälp och de tog sin tid.
För ca halv tre var vi tillbaka på åkeriet så det har ju försvunnit över en timme.
Men jag vet inte riktigt om det kommer passa mig nu när jag är hemma då det är 10 timmars dagar fast vad jag förstod det som kommer körningen upphöra efter nyår då Bring köpt upp Ekdahls Åkeri dom just nu samarbetar med posten som Västberga också samarbetar med.
Men att köra december ut skulle jag nog orka så länge dom inte kräver att jag ska köra på dom röda dagarna.
Fast nu ska jag inte hoppa händelserna i förväg för hans chef har inte sagt något än och vet inte riktigt att Rikard skaffat ett annat jobb.
Uppdaterar er helt enkelt när jag vet hur det blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0