VARNING HACKAT KONTO!!

Någon trött j*vel som inte har ett eget liv att bry sig om har tydligen hackat mitt konto så jag kommer inte åt någonting annat än bloggen.
Verkar vara omöjligt att få nytt lösen till min mail också så jag vet inte hur detta kommer sluta..
Otroligt tråkigt att upptäcka en sån sak efter en dags julfirande!
Så jag hoppas folk i min närhet ser detta och vet att om någon skrivit något en närmsta tiden på facebook, hotmail så är det INTE jag.
Uppdaterar när/om jag lyckas lösa detta under kvällen.

Postat av: Fatima

Hej!

Det förklarar varför du inte hunnit svara, men jävligt taskigt är de av personen som gjort de.
Jag undrar bara om det går bra för dig att träffas i T-centralen?

2012-12-25 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0