Vår önskelista igen

Tänkte att de kan vara smart att ladda upp vår önskelista igen så att den hamnar högre upp bland alla iblägg.
Lite inspiration till vad vi kan tänkas uppskatta
  • Ny elvisp så att Kim kan använda den vi har nu till sitt snus, de luktar förjävligt när jag behöver använda den nu :(
  • Smörgåsgrill
  • Störrre våffeljärn eftersom de tar hundra år nu och vi aldrig får äta dom varma tillsammans, gärna ett belgiskt/amerikanskt ^^
  • Kim önskar sig en fritös
  • Ny potatisskalare då den vi har nu gick sönder i veckan
  • Jag önskar Kim fler häftiga t-shirts för han passar så bra i det
  • Presentkort till inredningsbutiker så som IKEA, Hemtex m.f
  • Sytråd i olika färger eller tyg
  • En bra kamera så att vi kan ta fina foton på barnen eller ett litet bidrag till en kamera
  • Lergryta, Gjutjärnsgryta
  • Ullstumpor vill vi båda ha, både tjockare och lite tunnare om det finns
  • Spa saker såsom ansiktskrämer, hudkrämer, ansiktsmasker, peeling duschtvålar, nagellack (fransk manikyr)
  • Jag önskar mig fler baskläder typ vita, blåa, svarta tajtare linnen, tjockare leggings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0