Svar på kommentar

Anonym om "sådär såg det ut tidigare idag när vi handlade"

- Det där är väl inte så bra ?

Förstår inte riktigt vad som är det dåliga , har låtit lilla sitta i kundvagnen sen hon var liten och båda älskar det.
Jag får handla någorlunda ifred i tankarna, slipper bära henne och får det gjort snabbare.
Det är väldigt sällan jag handlar utan vagn och när jag gör det är det snabbt, som denna gång då vi köpte tre grönsaker och det tog ca 5min tack vare lång kö.
Hon somnade sen i pulkan hem, nej jag ser inte något negativt i detta faktiskt.


Postat av: Emma-Lou

Fattar inte? Var det knökfullt med folk eller tyckte kommenteraren att barnet satt fel?

2012-12-19 @ 22:44:25
URL: http://www.mondoblog.se/emmalous/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0