Right on time baby!

Nu rullar bilen ut från garaget precis i den tid som Kim sa igår kväll fast jag vet att han trodde att han skulle få åka utan oss.
Men icke Janssons frestelsen står i ugnen, jag har förberett för att bara behöva blanda i köttfärsen och rulla köttbullar när vi kommer hem.
Gröten var färdig och stod på bordet när jag väckte Kim som väckte barnen och gav Viola frukost.
Diskmaskinen är tömd och fylld igen plus att jag har bestämt vad vi ska ha på oss sen så behöver inte lägga någon tid på det heller.
Är faktiskt förvånad över mig själv och att jag hann med så mycket under morgonen utan att vi kom iväg sent.
Eftersom vi kör så är vi nu i skrivande stund precis innan inlägget postas vid skogskyrkogården.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0