Nu vet jag varför folk klagat så...

Jag lämnade på dagis idag för att jag tyckte vädret såg fint ut och utanför oss är det exemplariskt plogat men det var de absolut inte vid busshållplatsen och inte heller i kärrtorp.
Så det blev lite kämpigt att köra vagnen i all snö och jag ångrade så att jag tog den imorse men ändå inte eftersom det stundvis var plogat ända ned till asfalten.
Vet inte riktigt vad jag ska ta när jag ska hämta honom men funderar på att ta med hans skidor så kan han åka i snön och jag kan ta Viola i sele eller vagn beroende på hur vädret är senare.
Blir väldigt arg över hur de som plogat gjort för de finns inget som helst tänk på de som går eller det kändes inte så imorse.
Känns väldigt irriterande och jag blev faktiskt förbanna när vi fick gå mitt i bilvägen för att ta oss framåt!
Vart är säkerhetstänket i det egentligen? nej fy så ska det väl inte behöva vara?!
Var hemma ungefär halv elva så nog tog det tid alltid..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0