Julklapps shopping!

Jag ryckte mig i kragen idag och åkte in till stan vid lunchtid för att ha Viola sovandes i vagnen.
Hade ringt pappa och dom skulle åka hem på eftermiddagen vilket innebär att Wille förmodligen är hemma till middagstid.
Dessutom är jag väldigt förkyld idag och skulle nog inte orka åka efter Kim slutat jobbet ändå.
Så jag tänkte att jag åker och fixar ena svägerskans julklapp och på köpet blev alla färdiga, nu återstår Kims morfar, mormor & moster men vi har ingen aning om vad vi ska köpa dom.
Känns så skönt att kunna slippa tänka på det och att det endast återstår inslagning nu och skriva etiketter.


Tack för en trevlig lunch fina Michaela & Ebba som vi stötte ihop med och som skulle till samma butik som oss.
Det var mysigt & vi ses i veckan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0