Jaha en sån kväll igen..

Som läggningen blev aningen sen och den ena somnade sent och den andra snabbt men vaknade sen.
Så nu är lillan uppe och härjar, vet inte riktigt varför då hon ätit & sovit bra idag men men.
Hon är i alla fall inte gnällig eller jobbig så det går an.
Det var ett tag sen någon var vaken på fel tid eftersom båda två senaste tiden har somnat väldigt bra.
Hoppas verkligen det är en engångsförteelse!
Hon har invigt granen också och pillade på dom lägsta kulorna men hon lyssnar bra så kröp därifrån sen och nu går hon mellan bordet, soffan och mig.
Får se om den får stå upp tills den ska plockas ned eller om någon välter den.
Själv tänker jag vara fräck och lägga mig så att jag inte är ännu sämre imorgon, räcker med tanken på att vi ska ta oss till dagis..
Kim sitter ändå och spelar så han kan sällskapa & prata med Viola som sitter nedanför honom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0