Idag ska vi på Julmarknad

Mamma tipsade mig förra veckan om en julmarknad denna helg som är i Herrängens gård, klicka här för att komma till deras hemsida och läsa mer, så dit ska vi idag efter att vi har ätit lunch.
Det ska bli riktigt mysigt trots att det är iskallt ute idag, vi har -15 just nu men med rätt kläder och skor så kommer ingen av oss att frysa, jag läste att det kommer finnas ponnyridning så det blir roligt för William att gå och kolla också.
Öppettiderna var i alla fall 10-16 så det är en bra tid för Viola sover då och då kan man faktiskt titta lite, det var igår också men då gjorde vi annat och idag passar det bäst.
Vi måste dock hem till hockeyn som är klockan fyra så det kanske inte blir så lång tid där men det kanske räcker.
För den delen har jag precis upptäckt att Herrängen skulle vara bra att bo för då har vi nära till min mamma, pappa & Kims familj och Kims mormor så jag ska kolla lite extra hur det är där och kanske träffar man på någon trevlig som bor där som kan säga vad dom tycker om Herrängen.
Kollade hemnet igår och ingenting låg ute för försälning där så antingen vad det en tillfällighet eller så säljs det lite där och det borde ju betyda att dom som bor där trivs där?
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0