I fredags var jag en mycket trött mamma!

Vi kollade på X-factor och jag krigade så under det långa avbrottet för att hålla mig vaken och få se vem som skulle vinna men vad händer? jo jag somnar i Kims knä!
När jag vaknar upp så ser hur Awa står och gråter så då tänkte jag "å nej hon vann inte" men när jag frågat Kim så visar det sig att hon vann, alltså var det glädjetårar.
Jag tycker rätt person vann och den lilla tjejen är så himla grym, de är helt otroligt!
Väldigt tråkigt dock att jag sov när man fick veta vem som vann för då missade jag deras miner.
 
På lördag kvällen var det likadant fast då låg jag i sängen och väntade på Kim men han fastnade med telefonen i handen i soffan och under minst 20 minuters väntan gav jag upp och somnade.
Väldigt skönt med sömn även om vi knappt hinner umgås på kvällarna eftersom Viola oftast är vaken halv länge och när hon äntligen somnat är man hur trött som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0